#1

Sindsdien is het een paar maanden geleden

in Residenz des Hokage 11.09.2019 08:23
von fenmi99 • Niemand | 37 Beiträge

Sneakerheads zijn Adidas Falcon Heren van plan om een ​​van deze twee sneakers te dragen, maar ze zullen moeten wachten om te leren wanneer en waar. adidas heeft geen hints gegeven over wanneer deze twee vergelijkbare Tubular Instinct-kleuren hun debuut in de detailhandel zullen maken, maar ze zullen waarschijnlijk tegelijkertijd in de schappen liggen.

Toen ik deze voor het eerst begon te Adidas Nite Jogger Heren, werden ze meteen mijn favoriet. Ik rende erin, deed FBG (circuittraining) en ze hielden het goed. Sindsdien is het een paar maanden geleden en zijn ze wat losser geworden, dus ik voel me niet * zo * ondersteund als in het begin. Dus als u deze wilt krijgen, houd er dan rekening mee dat ze een beetje kunnen rekken. Het zou beter zijn als deze een beetje knusser zijn als je ze probeert, dan los, omdat ze na verloop van tijd een beetje zullen verliezen. Ik zal zeggen dat ze punten krijgen in de categorie cuteness :). Ze zijn een goede balans tussen schattig zijn en ondersteunend zijn (zolang ze niet te veel uitrekken). Deze [link] brengt je naar de schoen op de Adidas-site, maar ze hebben ze niet meer in paars.

De Adidas NMD R1 Heren heeft een ongebruikelijk geproportioneerde tweedelige tooling die het zijn onderscheidende uitstraling geeft. Door de invloed van een adidas-favoriet, de ZX7000, voelt het silhouet nog steeds als een gloednieuw ontwerp.

https://www.unsnkr.com/


PANDORA Bracelets Sale
nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: RabbitEdu
Forum Statistiken
Das Forum hat 12969 Themen und 14828 Beiträge.
Besucherrekord: 254 Benutzer (18.11.2019 16:14).